14 februarie 2010

Gânduri de ... valentine's day ...

Astăzi este o zi cu totul şi cu totul specială. Tot ceea ce s-a adunat într-un an de zile trebuie spus....altfel ... vom mai aştepta încă un an pâna cănd vom mai arăta că suntem îndrăgostiţi.
Cine mă poate convinge că, atunci când eşti îndrăgostit, ai nevoie de o zi "specială" pentru a-i spune celui drag tot ceea ce simţi pentru el. Dacă tot este o persoana specială, de ce să nu îi spunem ceea ce simţim în fiecare zi, cu fiecare privire şi cu fiecare zâmbet? De ce trebuie să construim o zi anume? De ce nu putem face în aşa fel încât fiecare zi să fie specială?
pentru ... persoana dragă sufletului meu

2 comentarii:

Claudia spunea...

Acest lucru nu se poate face pentru ca persoana caruia ii tot spui ce speciala este pentru tine la un moment dat se simte sufocata de atata specialitate. Asa cum te saturi sa mananci o prajitura delicioasa de ciocolata.
Azi mananci, maine mananci si poimaine ti se apleaca. In toate trebuie sa existe o masura, adica trebuie cate putin din toate. Inclusiv certurile isi au rolul lor cu conditia sa fie o masura si un echilibru. Asta cred eu...

EllA spunea...

Nu m-am găndit nici o clipă la sufocare. Mă refeream că nu trebuie să existe o zi specială pentru a spune ceea ce simţi. Poţi face oricând ca o zi banală să devină una plină de .... emoţii.
Şi, ai dreptate: toate trebuiesc făcute cu măsură a.î. să nu afecteze persoana dragă. Uneori "prea mult" poate face rău...

Trimiteți un comentariu