10 februarie 2011

... politete, asteptari, dezamagiri ...


Îmi poate spune cineva ce mai înseamnă politeţea? Mai există?

Era modernă = lumea vitezei. Am uitat ce înseamnă valorile, frumosul....

Trecem pe stradă fără să zâmbim, fără să ne oprim să vedem ceea ce mai este frumos. Lumea a devenit mai posacă? Sau aşa era şi nu am observat eu? Merg pe stradă şi văd oameni trişti, feţe chinuite şi "lăsate" - nu de durere, ci de griji, frământări, probleme....
Eu cred că trebuie să ne bucurăm de orice rază de soare, de orice pom care infloreşte, de orice lucru mărunt...

Revenind la subiect....nu înţeleg, de ce mă încăpăţânez să văd partea bună din orice persoană pe care o cunosc, să am aşteptări....mai mici sau mai mari. Şi uite aşa apare dezamăgirea. De cele mai multe ori când creditez pe cineva, când mă aştept ca oamenii să facă lucruri pe care eu le consider normale (de parcă ar mai fi ceva normal) sunt dezamăgită. Trebuie să învăţ să iau oamenii aşa cum sunt, să văd şi partea mai puţin bună, să nu am aşteptări de la ei şi, cel mai important, să-i accept aşa cum sunt.

Cred că  ... alandala ... era mai potrivit pentru titlu. 

2 comentarii:

anca spunea...

in ziua de azi este bine daca cei din jur te mint ca sa nu te supere. asta mi se pare mie politete veritabila :))

EllA spunea...

Aiurea.....ca sa vorbesc frumos

Trimiteți un comentariu