06 aprilie 2011

... aventura ...


Când nu mai suntem copii, suntem deja morţi
Constantin Brâncuşi


Vă întrebaţi poate ce legătură este între titlu şi citat. Una foarte mare... La începutul anului am făcut un lucru pentru care, în copilărie şi în adolescenţă, îmi alocam destul de mult timp, am citit. Cocoţată (scuzaţi-mi expresia) în vârful patului, am citit cu nesaţ, de parcă era prima data când făceam acest lucru, o carte. Şi nu orice carte. "Aventura", de Jack London, la recomandarea unei persoane speciale. După ce am trecut de primele două capitole ... a început aventura. Eram ca un copil care a primit o ciocolata si nu se lasă pâna nu o termină ... iar dacă îi rămâne o bucăţică, primul gând cu care se trezeşte este să o devoreze.
Şi, de atunci, am început să am mai multă grijă de sufletul meu ... mi-am găsit timp să citesc. E drept, mult mai puţin decât în copilarie....

O carte este singurul loc în care poţi examina un gând plăpând fără să îl distrugi, sau poţi explora o idee controversată fără să îţi fie teamă că îţi va exploda în faţă - unul din cele câteva refugii unde mintea unui om poate avea parte atât de provocare, cât şi de intimitate.
Charles Langbridge Morgan

pentru Bibi...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu