26 aprilie 2011

... gânduri ...



Nu mai ştiu cine şi când a spus: ... nemulţumirea crează factori de progres ... Are dreptate sau nu? Nu ştiu. Ideea este alta. Indiferent cât avem din ceva, indiferent de cât primim, tot nu ne este suficient. Totul începe cu: mi-aş dori măcar putin din...., măcar o data să se întâmple ... s.a.m.d.. Şi, se întâmplă ... puţin. Aici intervine nemulţumirea. 
De curând am primit cel mai frumos cadou. A fost ceea ce mi-am dorit întotdeauna. Şi, surpriză....mi-aş fi dorit sa nu se termine povestea cea frumoasă. De unde credeam că m-aş fi mulţumit cu puţin m-am trezit ca vroiam mai mult (tot pachetul :)))...
Şi aici ajung la vorba Ancăi ... trebuie să iau ceea ce este bun şi frumos din ceea ce mi se întâmplă şi să mă bucur de fiecare clipă frumoasă. Aşa că, nu îmi rămâne decât să mulţumesc pentru cadoul primit şi să sper că vor mai urma şi alte astfel de surprize.

... mulţumesc Bibi 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu