01 decembrie 2011

Luna cadourilor?!.....

Nostalgie...... Îmi aduc aminte cu câtă nerăbdare așteptam "luna cadourilor" ... zăpada, bradul, vacanța ..... și Moșu'!!!!!!!!
Îmi amintesc fețe vesele, copii nerăbdători, arome amestecate și multă, multă veselie...
Nu îmi dau seama cum s-a schimbat totul, cum s-a pierdut tot ceea ce este frumos. Mi-aș dori sa am același entuziasm, să mai pot să cred, la fel de mult, în lucrurile frumoase.
 Este atât de greu să mai găsești un zâmbet adevărat, să vezi oameni care se bucură, să găsești oameni care oferă fără să aștepte nimic în schimb...
Vreau un Decembrie frumos şi plin de veselie!!!!! Şi aşa o să fie!!!!!!!!!!!!
Poate nu cu atat de multe cadouri, dar....cu siguranță plin de fericire şi bucurie. Sunt foarte norocoasă, şi dacă stau bine să mă gândesc, am parte de mai multe cadouri decât oricine: sunt fericită şi împlinită, am parte de prieteni minunaţi şi, nu numai.....

Nu uita: zâmbește și bucură-te de orice clipă frumoasă, de orice lucru mărunt, de orice gând frumos...

2 comentarii:

Anca spunea...

Eh, eu inca n-am uitat. Mi-am facut bradul de la 1 decembrie si de-abia astept sa vina Craciunul. Sa-l vad pe Andrei roind in jurul bradului, mancand chibrite de curios...

EllA spunea...

:)) Seamana .... putin.... si cu nasa lui :))

Trimiteți un comentariu